Pages

Thursday, December 25, 2008

Promosi Hijrah Water Sempena Hari Wanita Zon 12 Batu Caves




Sebahagian daripada gambar-gambar ketika promosi Hijrah Water di Hari Wanita Zon 12 Batu Caves pada 25 hb Disember 2008. Promosi ini telah diadakan oleh Stokis Gombak- En Jamil dan turut disertai oleh Stokis Damansara Damai (En Hanafiah), Stokis Shah Alam (Ustaz Jalil) dan Stokis Putrajaya (En Fairul).

Rata-rata pengunjung yang datang menunjukkan minat terhadap produk ini walaupun mereka telah mempunyai produk water filter yang lain. Mereka berpuas hati dengan harga yang ditawarkan- sangat murah berbanding dengan produk lain yang mencecah 2-3 ribu, di tambah lagi dengan skim ansurans bulanan selama 2 tahun tanpa faedah/riba.

Bagi pengunjung di sekitar Gombak/ Selayang yang ingin mengetahui lebih lanjut tentang produk ini boleh datang ke Promosi Hijrah Water yang akan diadakan pada 29 Disember 2008 (jam 10-3 petang) di Dewan Seri Siantan, Batu Caves.

2 comments:

  1. akum..
    nama saya Mohd Azizul.
    stokis Hijrah bahagian ampang.
    boleh join group?
    blog saya, hijrahwaterfilter.blogspot.com
    sekian..

    ReplyDelete
  2. Saya ada byk unit Penapis Air Bio Aura NEW nak jual murah.Stok saya dan member2 yg masuk bisnes MLM Hai-o tp tak dpt cari downline.skrg amat perlukan duit sbb dah berenti main MLM ni dan ingin buat bisnes lain

    JUALAN RUGI BESAR...RUGI 21K!!!!!

    NEW STOK DARI STOKIS HAI-O!!!!

    Harga RM 500 shj

    harga asal RM 2080

    Berminat call/sms 019-4728996 (cikgu wan)

    *Barang baru dari stokis full box dan original
    *Warranty 1 tahun drp Hai-O marketing (ada warranty card)
    *penghantaran dan pemasangan percuma utk lembah klang_luar pos laju
    *saya agen dan pengedar berdaftar dgn hai-o

    ReplyDelete